dimarts, 1 d’abril del 2008

TITANIC


Aquest cartell el vaig fer com a una prova per a un treball de composició fotogràfica.

Evidentment amb Photoshop.


La idea era utilitzar la mateixa tipografia de lletra i missatge que el cartell original de "Titanic", de James Cameron. A partir del subtítitol de la pel·licula vaig introduïr la franja d'ulls que es veuen a la part superior mantenint un lligam entre escrit i imatge.


Si més no, la imatge principal del cartell volia que no fos cap vista fins ara en cap cartell del film.


Espero que us agradi!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

SÍ.

a mi m'agraden els cartells que fas ^^

llàstima k les fotos de les cares dels protagonistes són de baixa qualitat... val més veure-les en petit ^^'
xDD

Joaquim S Bertran ha dit...

Micael, ja que la imatge es a gran resolució, val més veurela a gran resolucio. Per unes minimes imatges a no tanta resolució no cal que es perdi la vista a la resta del ccartell!

Com tu fas x esbrinar quan actualitzo el blog si no ho he posat enlloc? jjeje

Anònim ha dit...

no si a mi em sembla molt bé veure la imatge sencera del poster amb els detalls del vaixell i tot molt wapo!

però jo parlava exclusivament de les imatges de les cares, clar k hi faráa si no le shas trobat de més groses..xD

AH! això és pk visito la web a diari!
JUAS!