Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris nit de reis mags orient 08 2008. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris nit de reis mags orient 08 2008. Mostrar tots els missatges

dissabte, 5 de gener del 2008

Nit de Reis


Tothom dorm.


Enmig de la foscor, una llum trenca el cel,


és l'estrella!


Tres figures misterioses sorgeixen del no res.


Avançen seguint el rastre de l'estel,


que el conduirà a casa teva...


Carregats de presents s'obren camí entre l'obsuritat!


Són ells!


Dorm! dorm...