dimecres, 10 d’octubre del 2007

UN SOMNI FET REALITAT


El passat dimecres 8 d’agost va tenir lloc, a la Casa de Cultura, junt amb el pregó que va donar obertura a la nostra Festa Major, la inauguració de l’exposició “Somnis”, del jove artista llorencenc Joaquim Sicart Bertran.

Aquesta exposició ha estat un pas important en la carrera artística que fa anys vaig traçant, i ha estat una oportunitat molt gran poder exposar les meves obres al públic de Llorenç, el meu poble. Mai m’hauria imaginat la resposta tant positiva que va tenir la mostra del meu treball, i és que han estat moltes les persones que van passar per la Casa de Cultura durant les festes.

Només a la inauguració, es recompta una xifra que voreja les 300 persones (que es diu ràpid), i durant la mostra, al llarg de tots els dies, es registren unes 600 visites més. Per tant, podem assolir com a mitjana de visites d’unes 850.

Per això escric aquestes ratlles, per agrair la presència i el suport de tantes persones estimades, amics, companys, persones veïnes de tota la vida. Gent que potser no ha pogut assistir per qualsevol raó però que m’ha recolzat des de la distància...

A tots vosaltres. Perquè vosaltres heu fet realitat aquest somni. Un somni meravellós, que espero que no s’acabi aquí, ja que entre tots m’heu omplert de ganes de seguir somiant més, esperant que algun dia no molt llunyà, pugui seguir compartint nous somnis amb tots vosaltres.

Gràcies!


Joaquim Sicart Bertran