dijous, 9 d’agost del 2007

S'obre un nou camí

Que tremenda la inauguració d'ahir a la nit, mare meva!
Va venir gent de tot arreu! Gent que ni m'esperava que vinguessin, i al que els hi estic molt agraït per haver vingut.
Avui inauguro aquest espai dedicat al meu camí com a artista. No és una cosa que haguès sortit de mi, aixó de fer-me un blog, sinó que van ser alguns amics i familiars els qui em van animar.
De moment us deixo amb el meu petit agraïment que vaig citar ahir al vespre, i espero que aquests dies de Festa Major aqui, a Llorenç us pugui anar informant sobre les milers d'anècdotes, actes, vendes, i curiositats que tinguin lloc dins de "Somnis", la exposició de la Festa Major d'enguany!
"Bona nit a tothom.
Avui és un
dia molt especial per a mí.
Aquesta exposició representa una parada en el
meu camí per girar-me enrere i veure tot el treball que he anat acumulant durant
el temps.

És també una oportunitat per mostrar aquest treball a
tots vosaltres.
I una cosa així fa molta il·lusió, perquè és com complir un
somni.

M’agradaria donar les gràcies a tanta i tanta gent, que des
de petit fins avui m’han acompanyat en aquest camí, el de
l’art...

-Mestres
-Experts
-Professionals...

Gent
que han cregut en mi i m’han anant donant oportunitats al llarg de la
vida.
En aquest cas, també Gràcies a l’Ajuntament.

Vull donar
les gràcies als amics, als familiars, i als meus pares, per tot l’afecte que han
volcat en mi, per la seva ajuda, per la seva paciència, per ser
ells...

Així que Gràcies a tothom i espero que gaudiu d’aquesta
exposició tant com jo he gaudit fent aquests quadres."

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Eissssss!!^^ T'inaguro el teus comentaris en el teu nou blog!!! xD. Al final acabaras amb un munt de blogs!!! Entre el fotolog personal, el de joves i punt, l'altre blog de joves i punt i akst...buf.. xD.

Ja m'imaginava k el titol vindria x un dia special o algo aixi, xro no entenia pk akell dia en concret.. Ara k m'ho has dit tot te mes sntit ;). M'alegro k entre tots t'ajudessim a fer-te sentir millor i k d'akell dia sortis un quadre tan impactant com akst. Com t'he dit abans, el quadre reflexa la teva personalitat totalment, crec k el dia k et vas alliberar d tot el k realment senties vas aconseguir coneixer-te a tu mateix i mostrar la teva personalitat vertadera ;) Enhorabona!!!

Anònim ha dit...

Eps!

Crec k la hawa té raó... però crec que en part tmb t'ha servit moooolt fer aquest quadre... és la meva opinió!!!
Penso que en aquells moments et senties tan afortunat per un costat però tan desafortunat per una altre que tenies, volies i necessitaves expressar els sentiments, les teves sensacions, els teus pensaments,etc. i va ser quan com a mostra de la teva agraició i de la teva situació vas crear aquella onada de gent, junta, al teu costat davant de la gran tempesta que set aproximava... per protegir-te i ajudar-te en el moment de la gran tempesta, per això vas necessitar fer-lo, pk vas sentir que havies de donar-nos les gràcies per ajudar-te en aquest camí tan difícil, per mantenir-te el vaxell en vela, sense enfonsar-se per poder tirar endavant, per gaudir com tothom!!! PEr acompanyar-te en el moment d'afrontart.te als teus pares, per mil coses juntes que senites i casi no acabaria!!

Per això... per tots aquests fet si per mooooltes coses més tu ara et sents bé, lliure, acceptat i sobretot content per haver donat el teu gran pas que va ser adonar-te i exterioritzar-ho...

Tmp t'havia dit una cosa... el títol m'agrada mooooolt!! millor dit, M'ENCANTA! em xifla! xDDDD i de seguida vai pillar-ho... jejeje

Puaf! com n'enrotllu... po dio! et deixo... (que després em coneixen per la que fa els comentaris tan llargs...!! xDDDDDDD).

Vingens mku! aquest vaixell ple de pirates amb la gent que estimes... no s'enfonarà mai... sempre estarà amb tu amb "VIENTO EN POPA".

Bye's wapisimo!